CO JE TEĎ DŮLEŽITÉ UDĚLAT!!!

29.01.2023

Stáhla jsem se na delší dobu do sebe, a úplně jsem žila jinak než posledních 8 let. Nastoupila jsem do zaměstnání a žila život který mi byl odepírán. Jenomže každý máme svůj osud. Ano svobodná vůle existuje. Každý máme svůj osud a každý můžeme tento svůj osud změnit. Jenomže to musíme chtít celou bytostí, a já sice umím stávkovat, ale celá má bytost změnu nechce. Nechce změnit můj naplánovaný osud, protože je moudřejší než mé Ego, protože ví víc než já vědomě .... 

Když se stavíme osudu na zadní, možná nám to chvíli prochází, ale moc na vybranou ve skutečnosti nemáme. A tak je nejvyšší čas k mému návratu. A tak jsem zde. Nejsem oběť, jen jsem jaká jsem. Miluji svou práci, ale také vidím co díky mé práci je mi odpíráno a protože vědomě vím, že můžeme být vším a mít vše ...  Pomalu se vracím, ale při mém návratu jsem si uvědomila ještě jednu věc. Nejen že jsem v době mého stažení se prošla nějakou změnou, to jsem vnímala po celou dobu, ale teď vím, že jsem udělala obrovský skok někam. Vnímám úplně jinak, jsem jinde. Netroufám si sdílet kde si myslím, že jsem. Ale vím, že tam kde teď já jsem, vy za mnou dříve či později všichni dojdete. Z bodu kde teď jsem vnímám jinak. Moje kamarádka mi řekla, že ty nové články, tedy hlavně ve skupince na FCB, že jim nerozumí. Tak jsem se zamyslela, proč a při tom hledání jsem si šla sama pročíts své starší články a něco mi došlo. Z bodu kde teď já jsem, z tohoto bodu já nerozumím svým starším článkům. Pamatuji si důvod proč jsem je psala, pamatuji si co měli sdílet, ale vůbec jim nerozumím. Rozumím těm novým.  Nu to na začátek pro vysvětlení asi stačí. Stejně až se jednou uvidíme, asi si popovídáme a já mám ústní debaty raději, mohu zde vysvětlit jiné nahlížení na má slova. 

Přišel čas kdy vám všem musím říci jednu zprávu. Velice důležitou zprávu, kterou by jste neměli brát na lehkou váhu. 

  • Je důležité aby se každý jedinec sebral, očistil svůj vnitřní svět, nastavil kompas a začal posilovat svou přirozenou sílu. 
  • Důležité téma, které by každý jedinec dnes měl uchopovat a dívat se úplně jinak než doposud je  MANIPULACE. 

(Čím dál chápu, proč mě mí duchovní donutili (ano, museli mě dotlačit) k návratu.)

Téma MANIPULACE  je veliké. Začněte tím uvědoměním, že je vhodné nezůstat stát v učení z minulosti, zahodit to co znáte a začít se dívat jiným způsobem MÍT OTEVŘENOU MYSL PRO MOŽNOSTI ÚPLNĚ PŘEVRÁCENÝCH PRAVD.
Nechci nic nového do vás vkládat. Ale ráda bych aby jste se sami nebránili možnostem, o kterých ani nemusíte vědět že existují.
MANIPULACE, momentálně nejdůležitější učivo pro lidstvo. Každý jí zná, každý na ní nějak reaguje, nějak s ní pracuje nebo nedej bože se jí nějak brání. 
Proč je více viditelná všudepřítomná manipulace?Já občas čtu, že kvůli jejímu konci. S tím nesouhlasím. Já vnímám, že je to kvůli tomu, aby si jí lidé uvědomili, že existuje a hlavně se o ní a svých reakcí něco více dozvěděli, aby přestali ignorovat a být slepý.

Manipulace nezmizí nikdy na této planetě, ale to co přichází , tak k tomu bodu musíme změnit své postoje a pohledy na manipulaci. Naučit se jí uchopit jinak než jenom povrchově !!!!
.
A já vám všem chci říci. To co o ní víte je jen povrchové. Je to MINULOST. Potřebujete se kvůli tomu co přijde naučit jí uchopit, prozkoumat, dozvědět se úplně jinak, nově.
Ne se bránit, ale jinak s ní pracovat.
Začátek je, začít hledat skrze své pocity, svůj život, a to nově, jinak než doposud. Otevřít se možnostem, že to vše může být úplně jiné.

Každý máme svou cestu a moje volno prý opět skončilo a je čas makat no a tak se vracím. 

Jsem zde pro každého, kdo cítí, že mě potřebuje. Vážím si vás tak jak si vážím sama sebe a žehnám vaší cestě životem, vždyť všichni jedno jsme. Nebojme se budoucnosti, pracujme v přítomnosti tak, abychom vždy byli v souznění sami se sebou a touto planetou. Máte-li něco u sebe měnit, vaše nitro vám to jistě dá vědět, pak neváhejte a jděte ke změně s vírou a nasazením. 

Vaše EvaS

ww.evas2.cz

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky