Další krátké příběhy jsou o fantastických bytostech mezi námi

02.03.2021

Často slýcháváme, že jsou mezi námi andělé. Také už se často píše o tom, že tito inkarnovaní andělé to nemají na zemi lehké. Tento příběh je, dnes již o mé kamarádce, která ke mně před léty přišla s tím, že si neví rady se svým životem.

Samoživitelka, podnikatelka, která neměla štěstí na lásku a životem se potácela s těžkostmi. To byl její tehdejší pohled. Nemohu zde popsat podrobně její těžkosti, dala jsem slib mlčení a chápu její důvod. Konec konců je zde ale tento její příběh zajímavý také kvůli něčemu jinému. Úplně přesně si pamatuji když ke mně přišla, myslím že podruhé a už mezi dveřmi jsem slyšela jak se její rodiče překřikují a chtějí mi něco sdělit, řekla jsem jim, že až si sedneme k terapii, pak mi můžou říci co potřebují. Když jsme si sedli, tak jsem se chtěla přímo naladit na její rodiče, proto jsem se zeptala klientky jak se jmenuje její maminka.... hmmm ta to není, a co otec .... hmmm ten to taky není, zjistila jsem že oni nemluvili, tak kdo tedy mluvil? A odpověď mě dostala, její nebeští rodiče :-)

Už to první sezení jsme zjistili, že je to inkarnovaný anděl a to do slova, přišla ke mně z důvodu dokončení důležitého úkolu zde na zemi a potřebovala to uzavřít, aby od teď mohla žít s lehkostí a využívat své andělské dary. Toto sezení se učila poznávat své dary a svou nebeskou rodinu, která tímto uvítacím způsobem jen chtěla zdůraznit, že není sama a jak velikou oporu u sebe má. Učila se s nimi a se sebou pracovat a poznávat to, co jí do teď bylo ukryto.

Jiná klientka která ke mně přišla, byla úplně jiná. Přišla ke mně, já měla pocit, že pomoc nepotřebuje, že je to tak krásná a otevřená bytost, která poslouchá svou intuici a své dary. Přišla si ke mně jen pro jednu odpověď, točím se v kruhu a nevím kdo jsem. Ihned jsem zjistila kdo je.

Jsou tu podobné bytosti jako jsou andělé. Andělé jsou tu mezi námi od nepaměti, ale tyto bytosti jí vzkazovali, že už tu působí, ale k zemi se teprve přibližují. Už brzy dorazí. (Dnes v roce 2021 už vnímám že tu jsou, ale tento příběh se stal před několika lety)

Díky dnešním postavení ve vesmíru se mohou tyto bytosti opět vrátit k nám na zem. Ona je inkarnovaná zde na Zemi a její duše vibruje jejich energií. Více jsem nepotřebovala sdělit a tedy znát. Vím, že tuto nádhernou osobu ještě uvidím, cítím, že tu bude následovat nějaký další vzkaz, ale to je budoucnost.

A teď trochu z jiného soudku.

Kdysi před více jak 12-ti lety jsem poznala jednoho muže, byl to nejkamarád mojí kamarádky, hodně jsme se sblížili a často jsme chodili na společné výlety. Tehdy jsem neznala mimozemské bytosti tak jako dnes. Proto jsem netušila jakou duši tento muž má, ale věděla a znala jsem jeho nedostatky. Byl krom jiného manipulativní, přesto jsem ho brala takového jaký je. Jednou na jednom výletě ve třech, do mě duchovně sáhl, ihned jsem mu řekla ať to nedělá a on se tak nazlobil, co si o něm prý myslím, že se na cca 5 let odmlčel. Několik let na to se pohádal i s tou mojí kamarádkou a i tam přerušil kontakt.

Pak ale se ozval, zda bych mu nepomohla a tak přišel na sezení. Zde jsem mu řekla odkud pochází jeho potíže. Rozklíčovala jsem mu, že kdysi mu někdo řekl, že pochází z jedné mimozemské civilizace a on se toho tak chytil a držel, že k sobě pustil manipulativní a zlé mimozemské bytosti a on je v jejich područí. Ano je pravda, že jeho duše vibruje mimozemskou energií, ale pravý původ je skryt za snůškou představ a polopravd. Pokud se chce osvobodit z těchto energií, pak musí sám na sobě zapracovat a to hlavně zbavit se jakýchkoliv manipulací. Tudíž sám nemanipulovat. To je důvod proč to nedotáhl do konce. Jemu se líbí představa sama o sobě, kterou mu ty bytosti ukazují, jemu se líbí ta pohodlnost a lenost, kterou podporují. On si zvykl žít ve lži a je moc těžké pro něho to změnit. Bohužel zůstal tam kde je. Dokonce je to muž, který nepoznal co je to žít manželský život, já ho nazývám mamánek co po 40 ti letech stále žije u maminky a přesto radí ostatním jak na partnerské vztahy.

V jeho vínku je veliká magická síla, která je ale uzavřená, dokud se nezbaví energií které ho ovládají. On cítí, správně že má dary pomáhat druhým, bohužel iluze společně s jeho leností mu nedovolí tyto dary otevřít a správně používat.

Samozřejmě dnes opět se mnou nemluví, protože jsem mu řekla věci, které nechce přijmout. Je to jeho cesta a já ji respektuji. Přesto že to dle mého nedopadlo, píši i tento příběh, třeba někomu pomůže byť jen něco přiblížit či pochopit.

JE TOLIK INKARNOVANÝCH DRUHŮ V TOM NAŠEM LIDSKÉM TĚLE.

Pokud je to inkarnace přirozená, pak všichni jsme zde pro učení a všichni jsme tam uvnitř v nás propojený nití lásky.

Vaše EvaS vám všem přeje požehnaný lidský život. 

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky