Druhý příběh je příběh muže jenž se nedokázal odpoutat od své lásky

25.01.2021

Jednou ke mně přišel jeden muž a jen se zajímal o to, zda se k němu vrátí jeho milá. Cokoli jsem řekla, vždy stočil na jeho partnerku, která se s ním prý rozešla, ale přitom spolu stále řeší žárlivé scény a to formou sms zpráv, telefonátů a podobně.

Postupně jsme rozplétali to, co bylo u něj důležité. Jako prioritu měl jeho podnikání. Tam jsme dávali vše do pořádku, tak aby se mu v této oblasti vedlo. Když jsme tuto oblast dali do pořádku, pak nás to pustilo na oblast lásky, a já poprvé viděla tak silné milostné kouzlo v praxi.

Poznala jsem ve své praxi mnoho podob čarování a magie, ale tato milostná magie byla pro mne opravdu hodně zajímavá, a zároveň jsem pochopila jak silná, generačně propracovaná je.

Po sundání této milostné magie se klient uvolnil a pár věcí mi prozradil. Prozradil mi, že nechápal proč o ní stále tak mocně stál, že ho dokonce bila, stále ho opouštěla a vracela se zpět a on musel dokazovat stále svou lásku a nechápal proč....

Je to už několik měsíců co u mne byl poprvé. Když se dostal z nejhoršího a jeho podnikání se rozjelo, ukázal se znovu. Tentokráte ke mně přišel a rovnou tušil, že má na sobě nějakou černou magii, nějaké prokletí. A ano měl. Jenomže tentokráte jsem mu ho ponechala s tím, že jsem mu vysvětlila proč se mu to děje a jak se ho zbaví.

Náhody neexistují. A proto nejsou náhody ani v prokletí. Často se nám něco děje proto, abychom se poučili, jenomže on se nepoučil a tak si ho zase nějaká temná energie našla, tentokráte nebyla tak silná a jen se přichytila, čekala na změnu jeho chování aby sama mohla odejít.

Tento muž si pohrává s ženami a proto ho chce univerzum naučit, že takto ne. Jde si svou cestou učení a poznávání, vyhledává a zajímá se o esoteriku a sám sobě či okolí nalhává, že on neubližuje, jenomže energie neoblafne. Jeho kariéra vzkvétá, ale jeho osobní život bude šťastný teprve až sám to dovolí. A to je to co on už ví, jen si to nechce přiznat, ještě stále hledá viníka venku.

Každý máme svou životní cestu a svůj pohled na svět a své chápání. Proto je na světě tak krásně.

Tento muž se dnes zařadil mezi mé známé a ani to není náhoda. Jako bych na něj koukala zpovzdálí a sledovala jak se mu daří. A věřte že ani dnes pokud by nebyl připraven, tak bych mu černou energii nesundala. Je to všechno o našich rozhodnutí a pochopení. Když nechceš pochopit co děláš a nebo změnit to co děláš, pak se vesmír postará o to abys to poznal a ochutnal až do dna poháru.

Toto jsem o svém tehdejším klientovy a následně známém napsala v roce 2014, dnes mohu dodat, že se obklopuje ezoterikou, která ho ponechává být obětí, kde nemusí řešit co ve skutečnosti dělá sobě i ženám. Naše cesty se rozešli, je rok 2021 a on stále hledá ženu, lásku. A stále si myslí, že nemůže najít, protože ženy nejsou dost dobrý .... Přeji mu aby pochopil, že je na scestí. Aby přestal hledat viníky  a vnější pomoc. Stačí, když změní sám sebe zevnitř. Když změní přístup k ženám. Dnes když se napojím mohu vzkázat, že ta temná energie je stále připravená ho opustit, ale teprve až když pochopí a změní sám sebe.  S láskou EvaS

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky