Duše domu a jeho čistý list

25.01.2021

Každý dům má svou duši, stejně jako zvíře, květina, lidé ... Každá duše má svůj osud. Poznala jsem ve své praxi mnoho různých duší a osudů domů. Například si vybavuji dům, kde jsem měla dovoleno změnit energie jen na 50 let, pak se vše vrátí zpět, protože v osudu toho domu je něco, co má pod těmito pro nás nehostinnými energiemi proběhnout. A nebo V roce 2015 ke mě přišla jedna paní na konzultaci s tím, že si koupila nový dům . Chtěla jsem ho vyčistit na dálku, což většinou jde úplně v pohodě, ale nebylo mi dovoleno to dokončit, prý tam musím jít osobně. Úplně jsem nevěděla co mě tam bude čekat. Když jsem ten dům uviděla, neumím popsat ty krásné energie a ty úžasné přírodní bytosti na zahradě. Ano byli tam zádrhele, bylo tam i mnoho mrtvých duší, které na něco čekali. Nešlo je jen tak odvést, byli propojeni s místem, nejdříve se muselo na určitých místech na zahradě něco napravit a pak mohli v klidu odejít. Nu ale o tom jsem nechtěla psát. Chtěla jsem psát o tom, že tento dům úplně uzavřel kapitolu, naplnil osud své duše a  že tito lidé, dostali veliké dary od přírodních bytostí, kteří k tomuto pozemku patřili.

Tito lidé byli při práci s tímto místem propojeni takovým zajímavým způsobem. Byli obdarováni určitou energií (o které nemohu psát) které jim budou do jejich životů přinášet .... (také nemohu napsat) prostě něco nádherného.
Také tento dům byl po dokončení nějakého procesu, dokončil svůj úkol duše a  nyní se vše řídilo zákonem který jsem nazvala, PRÁZDNÝ LIST. Tito nový majitelé si mohli něco do toho prázdného listu napsat a to něco je opět energie, která bude v jejich životech hrát velikou roli. Takže všechny jejich činy a myšlenky budou opětovány. Co do toho domu vnesou bude čistě kopírováno a mnohonásobně vráceno zpátky. Dnes po 5ti letech se mi ozvala opět paní tohoto domu. Odjeli s celou rodinou trávit ty dny kdy nás vláda drtí svými pravidly a zákazy mimo náš stát, tam kde se Covidová doba prožívá lehčeji. Jenomže s domem nebylo něco v pořádku. Paní co jim tam chodila zalévat květiny měla psa, který tam byl často na návštěvě a nikdy potíže nebyli, ale postupně tento pes nechtěl vstoupit do domu. A tak mě volali. Zjistila jsem jednu zajímavou věc, která byla hned po vyřčení napravena a která souvisela právě s tím zvláštním stavem "čistého listu". Pravděpodobně se stalo to, že jeden z majitelů měl myšlenku, že jim zde není dobře a tak odejdou na čas jinam kde jim bude lépe. My víme, že to bylo myšleno ohledně dění nařízení vlády a celého toho Covidového marastu, ale dům z toho byl zmatený a nevěděl jak s touto informací naložit. Čím déle majitelé byli mimo dosah domu, tím více ten dům, smutněl a byl zmatený. (Vše se dalo vyřešit na dálku.) 

Možná si říkáte, že je běžné, že dům vrací to co do něho dáváme, ano je tomu tak, ale ne v takovéto síle. Vždy je to závislé na karmě či osudu duše samotného domu. 

Nedávno jsem měla práci po telefonu s klientem, který ve svém životě řešil něco závažného.  K nápravě bylo zapotřebí hodně síly, trpělivosti, ale taky štěstí ... a tak jsme hledali kdo by mu pomohl na úrovni duchovní. Samozřejmě jsme oslovili nějaké jeho duchovní bytosti, ale bylo mi doporučeno, abych se podívala na něho a jeho domov. Tehdy nás to vedlo k pochopení, že jeho domov, jeho byt mu může být také nápomocný, stačilo změnit své postoje k tomu bytu a hlavně si uvědomit nějaké věci, které skrze mě tento byt sdílel. 
Neumím popsat to, co bych chtěla vše sdělit. Mnoho toho ani sdělit nemohu. Ale ten kdo dokáže naciťovat, cítí z těchto řádků, můj údiv nad tím, co vše je možné.

Dnešní doba je na pohled možná těžká, ale ve skutečnosti je to velice krásná doba. Doba velikých změn které provází  hluboká očista na všech úrovních. Tento rok 2021 je rokem posunu. 

MĚJTE RÁDI SVŮJ DOMOV, MĚJTE RÁDI MÍSTO, KDE ŽIJETE. PROCIŤTE VDĚČNOST ZA TAK KRÁSNÝ DOMOV, ZA TO CO MÁTE... 

Vaše EvaS vám všem přeje požehnané dny v lásce a souznění.

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky