Dnes je čas na změnu v nás!

12.04.2021

Nový řád přichází na svět, ať chcete nebo nechcete, ať to přijímáte svým vnějším vědomím, či nikoliv. Je pouze na vás samotných jak se k tomu postavíte a jak budete i nadále prožívat své životy. Stále platí, že VY A POUZE VY SAMI JSTE TVŮRCI SVÝCH VLASTNÍCH ŽIVOTŮ A SKRZE SEBE TVOŘÍTE SPOLEČNĚ SPOLEČNOST VE KTERÉ ŽIJETE.  S láskou, pokorou a úctou napsáno dne 14.3.2019


Přemýšlela jsem zda napsat dnes 12.4.2021 to co už vím, to co se dneska děje a to, čím já už žiji a nebo se o to aspoň snažím. A nakonec jsem se rozhodla, že každý ať si o této mé pravdě myslí cokoli. Je to totiž pravda, dnes viditelná jen pro někoho, ti ostatní se tomu buď brání a nebo tam dojdou později. 

Je to něco, co mi chodí do mého vlastního života již delší čas a čím dál více to řeším v mé praxi s lidmi, které to zavede ke mě. 

Dneska když se podíváme na to, co lidi sdílí, s čím mnozí žijí, tak je mi občas trochu smutno. Ale ono je vlastně všechno ve své podstatě správné. Vím, že mnozí lidé se potřebují úplně nabažit, prosáknout ezoterikou, duchovnem nebo vesmírnými pravdami chcete-li. Nazvat se to dá jakkoli. Je mi smutno z těch, kteří propadají duchovní pýše a propadají se hluboko do duchovna a myslí si, nalhávají si, že to je cesta. Není. 

Bylo zde období, kdy se lidé probouzeli a učili se vnímat svět duchovně. Ano i zde často propadali a zapomínali na hmotu. I zde někteří věděli, že je důležité udržovat si rovnováhu, že je důležité žít obojí. 

Jak už jsem mnohokráte psala, co je život bez hmoty a co je život bez ducha. Co je tělo bez ducha a co je duch bez těla. Obojí je zapotřebí mít v rovnováze a nebo se o to aspoň pokoušet. 

Ale také jsem často psala, že všechno je dnes jinak, všechny duchovní praktiky dostávají jiný kabát. Jinou sílu, přestávají fungovat!  Dneska vám napíši svou pravdu, proč tomu tak je. Je na vás samých zda to přijmete a nebo zahodíte. Já vnímám, že dnes je správný čas na sdílení. A tak píši tyto řádky. 

Čím dál častěji jsou ke mě vedený lidi podobný jako já, ti kteří jsou ponořeny do duchovní sféry bytí. Ti kteří skrze duchovno pomáhají druhým. A všem  je sdílena pravda. Že jedině v přítomnosti dnes, se dá žít tak, aby člověk šel "správně". A jedině v přítomnosti se dají dělat kroky, které jdou z našich vlastních niter. A to co hlavně chci sdílet, bohužel nevím zda to dostatečně vysvětlím, protože když to ve své praxi vysvětluji druhým, tak každý něco chápe, ale každý potřebuje jiné vysvětlení a ke konci hodinky vysvětlování všech propojitostí teprve pak přichází to AHA, takhle to tedy je, už to chápu. Takže se budu snažit to dát do písmenek, třeba to bude aspoň puzlík k zamyšlení se, a když se člověk zamýšlí nad něčím a chce tomu přijít na kloub, pak se vesmír spojí a dovede ho tam kde to AHA může přijít.


Dnes těmto lidem sděluji tu pravdu, že mají ZAPOMENOUT NA DUCHOVNO. Ano mnozí už se naučili žít ve hmotě, a to, že jedno bez druhého nejde. Ale dnes se po nich chce, aby smýšleli totálně bez duchovna, bez těch vesmírných pravd, které přijali jako svůj životní styl. Mnoho lidí přijmulo duchovní pravdy jako základ svého vnímání světa. A bylo, ano  BYLO  to tak správně. Dnes ale je čas na všechno zapomenou, odložit všechny duchovní pravdy a lákadla, kterých je dnes všude mnoho a vydat se cestou návratu do hmoty!!!!  Jedině tak totiž se člověk může dostat do rovnováhy odkud je cesta do nového paradigmatu, kde člověk má žít duchovně, ale smýšlet hmotně. Nezkoušejte nic přeskočit, skočíte pouze do iluzí, kde se utopíte a smrt vás z těchto iluzí dostane na úplný začátek. 

Trpělivost už jste se asi mnozí nějak učili, to že všechno má své načasování a svou posloupnost také. Takže nepřeskakujte. Přemýšlela jsem, zda tu budoucnost mám napsat, protože mnozí co to přečtou budou mít tendenci přeskočit a mnozí se budou chtít utopit. Nakonec jsem se rozhodla, že moje varování stačí k tomu, abych nechala vše na každém z vás, jak s těmito informacemi naložíte. Jste svými strůjci. Takže je to jen na vás co uděláte. 

Takže ještě jednou:  Myslete tvrdě realisticky, hmotně, bez duchovních či vesmírných souvislostí!!!  Tak se vrátíte zpátky, do bodu kde vás to samo hodí do rovnováhy odkud je cesta do nového paradigmatu!!! Je to jediná brána. Je mnoho bran dnes otevřených. A mnoho z nich vás bude velice lákat, avšak mějte na paměti, že ne všechno co se třpytí je čisté.  Vzešli jsme z duchovna do hmoty, kde jsme nacházeli opět duchovno a teď je čas na kroky zpět, tam je brána kam nás to v tom správném bodě vyhodí do rovnováhy a tam budeme vedeni do nového paradigmatu !!!  
Jestli se necháte zlákat těmi řečmi, které všude kolují, že máte být ještě duchovnější ... je to vaše volba. Uvědomte si, že je mnoho těch, co duchovno teprve objevují a pro ty je zde rychlokurz duchovna. Ty se teprve potřebují ponořit do hloubek duchovna a pak se budou navracet a pak .... Bude to pro ně třeba jinak udělané ta cesta. Já teď hovořím ke všem těm, co už duchovnem nějak žijí. VRAŤTE SE DO HMOTY  to nejen v činech ale celým svým Já, svým vnímáním. A co že to znamená? Když se vám něco v životě děje, řešíte to z pohledu hmoty, reality a nebo jdete do duchovna, do jemných energií???? 

Tento článek jsem napsala 12.4.2021 a ještě než jsem ho  zveřejním, dám sem ještě jeden příklad. Dnes jsem měla jednu práci a tam jsem kladla na srdce, že do bodu o kterém v tomto článku píše tento konkrétní člověk teprve dojde, je před tím bodem. Dnes ještě potřebuje tu "starou cestu", ale už brzo když bude v bdělosti a přítomnosti, pozná, že je vše jinak a že u něho nadešel čas změny, čas o kterým je tento článek. 

Nejsme všichni ve stejném bodě!!!   Každý jsme na své cestě a každý ,máme své tempo. Lidstvo má mnoho vln. Bylo mi před dvěma roky sděleno, že lidstvo je v tomto ohledu rozděleno do cca 500 vln a že já jsem někde ve třetí vlně. Lidi co mě obklopují, kterým pomáhám na cestě, se pohybují někde kolem mé vlny a nebo s podobnou energií. Takže hlavně vy co jezdíte na mé akce nebo se mnou nějak pracujete, naciťte se kde se vy konkrétně nacházíte a přečtěte si tento článek za pár dní znova a pak znova, bude se vám odkrývat u většiny z vás něco nového, dle toho kde jste  a jak máte své vlastní vnitřní Já nastavené. 


Jakmile bude možnost, tak na toto téma a ještě více, to co nechci sdílet všeobecně, tak připravuji už dneska seminář, čekám jen až vláda povolí shromažďování a v té malé možnosti, než opět to zakážou uspořádám na toto téma seminář. Máte-li zájem dozvědět se více a hlavně pochopit více ... Sledujte mé stránky s akcemi. 

Vaše EvaS

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky