Každý se učí skrze sebepoznání

21.03.2021

Být svůj, přesto se naučit žít ve společnosti a to dle individuality každého. Někdo neumí žít ve společnosti jako celku, jiný má problém žít po boku druhého člověka nu a jiný nevydrží sám se sebou. Jo jo, je to pro některé docela oříšek. Každý člověk bez vyjímky má své slabé stránky i silné stránky. Pokud člověk pochopí jaké to jsou, pak s nimi dokáže lépe pracovat a pokud s nimi pracuje, život se začne měnit v hezčí místo. POZNAT SÁM SEBE A UMĚT S TÍM CO JE NÁM DÁNO DO VÍNKU PRACOVAT !!! To je to, oč by se měl každý snažit.
Někteří z nás mají sklony, chytat se mouder z venčí takových, které je podporují v tom, ještě více schovat co by mělo být vytaženo na povrch. Stále častěji do mé praxe chodí ti, kteří si díky všeobecných mouder, kterých se chytali a které praktikovali do svých životů nadělali paseky. Všeobecná moudra jsou fajn, jsou určitým vodítkem a jsou i takové, které mnohým pomohou, ale neměli by se lidé na ně upínat a žít dle nich, tak snadno lidé ztratí samu sebe a to i tehdy když mluví o individualitě a originalitě každého, a přitom slova a činy jsou zde totálně oddělené. My lidé si dokážeme krásně nalhávat do svých kapes. Ale to jsem trochu odbočila tak zase zpět k tématu.


Každý má své silné stránky. Často se stává, že někdy někdo dotyčnému řekl, že tohle není jeho silná stránka a ten človíček tomu začne věřit, a tak přehlíží to, co mu bylo dáno do vínku a jde trnitější cestou. Když člověk vytáhne na povrch své silné stránky a začne s nimi ve svém životě pracovat, život se začne měnit v krásné místo. To je celkem pochopitelné, nu ale jak najít to co je naše silná stránka ? JAK POZNAT SÁM SEBE!  Je to celkem jednoduché, začátek je chtít, dát si záměr a pak jen vykročit a dojít do cíle.

A víte co je nejčastější důvod toho, že jsou lidé, kteří tvrdí, že jim není pomoci... a mají mnoho důvodů. Tito lidé prostě nechtějí vylézt ze své komfortní zóny, a tak sice hlasem povídají jak moc chtějí, dokonce možná čtou, možná chodí na přednášky, ale nechtějí změnit to, co by je a to i když jen na čas, vyhodilo z něčeho v čem jim je dobře. Ono se říká, že každá změna bolí. Takže raději budu tam kde jsem, než aby mi nějaký čas bylo nekomfortně, a budu si hrát sama se sebou, a nebo  před ostatními, že jdu za změnou.  


Poznala jsem skrze mou 25 letou praxi velice rozdílné pohledy na svět i na sebe samu. Sama jsem člověk a tudíž ani mě se životní lekce nevyhýbají. A k tomu jsem ještě našla jednu mou slabou stránku, se kterou musím pracovat stále. Je to jako vyléčený alkoholik. Když si připustí, že je alkoholik, musí se rozhodnout skončit, nejlépe udělá, když vyhledá pomoc, pak je abstinent, jenomže už po zbytek života musí být v pozoru a tak je vlastně stále alkoholikem, jen už to má pod kontrolou a tak abstinuje. 

Takže moje slabá stránka o které se zde zmiňuji je program který jsem kdysi vytáhla na povrch, můj program říkal, že CHCI POZNAT NEJLÉPE NA VLASTNÍ KŮŽI VŠE CO SKRZE MOU PRAXI BUDU S DRUHÝMI ŘEŠIT, PROTOŽE CHCI BÝT NEJLEPŠÍ. Kdyby jste věděli co vše jsem za ten krátký život prožila, asi by jste pochopili lépe, že to není moc hezký program. Nu a jako abstinent se občas najdou nové věci, které když se zeptám, proč se mi to děje, odpověď přijde, abys dokázala pochopit klientelu která se k tobě chystá přijít :-)

Moji blízcí přátelé se mě čas od času ptají, a proč tě tvoji duchovní nevarovali? Zaprvé, protože jsem se nezeptala správně a za druhé protože žiji svůj život, neřídí mi ho, jen mi pomáhají. Jsem a chci být za svůj život sama zodpovědná, nechci být pouhou loutkou ....  Nu a dovolila jsem si být člověkem se vším všudy a prožívat své učení, a tak žiji a pracuji na sobě, miluji to co mi chodí do cesty, ať už to je cokoli.

Tak nějak jsem ztratila nit, napsala jsem opět něco jiného než byl můj úmysl, ale vím, že je v tom nějaký záměr a tak přijměte tyto slova jako určité puzlíky, které potřebujete do svého celkového obrázku a pokud se poznáme osobně, pak možná více pochopíte určitou hloubku toho co jsem vložila za tyto písmenka.

A ano všechny texty obsahují více než jen písmenka a slova. Ve všech textech ať už psaných, řečených, zpívaných .... ve všech jsou určité informace, které tam tvůrce vložil. Ale podrobně o tomto až někdy někde jinde a třeba i osobně.


Jeden den mi přijde do praxe paní, které vysvětluji, že za celou svou minulostí má zavřít dveře, protože ona nemusí žádné řešení hledat v minulosti. Všechno co ve svém životě bude řešit má řešit skrze přítomnost. To znamená nehledat proč a kdy se to stalo, prostě to správně chytit a teď vyřešit, zpracovat.

Nu a hned druhý den přijde paní, která z banálním nedostatkem zjišťuje, že to tak banální není. Zjišťuje do čeho všeho jí to pavučinově zasahuje, a řešit se to potřebuje skrze kořeny, které jsou v tomto životě, když jí bylo kolem 5 ti let.
Vytáhli jsme na povrch něco, co úplně zahrabala ve své mysli hluboko a nechtěla si vzpomenout.
NO JAK JE TEN ŽIVOT PESTRÝ A HRAVÝ.


Nekopírujte, přistupujte k sobě jako k originálu.

Neexistuje dle mého žádný postoj, který by platil pro všechny. Neexistuje, žádná věc, která je nápomocná pro všechny.
Právě díky naší jedinečnosti, díky naší individualitě.
Je to možná proto abychom se učili po svém, abychom pochopili že kopie mohou být hezké, ale něco v nich chybí. Chybí v nich ten duch jedinečnosti, který člověk v sobě nosí
.

Poznání své vlastní originality vám všem přeje EvaS

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky