Anděl strážný, trochu jinak než ho znáte

21.02.2021

Když jsem začala vnímat anděla strážného a to jak u sebe tak u klientů, věřila jsem tomu, že jako mnozí jiní andělé je to bytost mimo nás. Sice úzce s námi svázaná, ale přesto jako jednotlivec. Dnes bych vám chtěla přiblížit jinou pravdu o našich  ANDĚLÍCH STRÁŽNÝCH, něco, co mi bylo před několika lety odhaleno a s čím od té doby hluboce souzním a pracuji. 

Slovo "anděl" znamená "posel". Andělé přinášejí zprávy od Boha, nebo z univerza, pokud preferujete tento výraz. Existují různé druhy andělů, avšak anděl strážný je ten, který byl určen přímo a jedině vám, a bude vás doprovázet po celý život. On je totiž vaší neoddělitelnou součástí. Je součástí vašeho Já. 

Ano znám mnoho lidí, kteří vnímají anděli strážné jako své pozůstalé a nebo jiné bytosti,které lidem pomáhají, a i to je v pořádku. Mějte tyto bytosti za své anděli strážné, já zde mluvím o tom anděli strážném, který je naší součástí, o tom jednom jediném, duálním ... 

Když vidím anděla strážného svého, nebo druhého člověka, většinou stojí u osoby ke které patří. To jak vypadá závisí na tom, na co chce poukázat. Když člověk momentálně má velikou sílu, nebo s ní pracuje, nebo jí potřebuje a vyvolává, pak se tento anděl strážný ukazuje jako silný, když je pro klientku důležité jak vypadá, tak ten anděl se ukazuje jako krásný, atd. 
Když se otevřely dveře mojí praxe a za nimi stál člověk, já mnohem více vnímala anděla strážného, který mi svou podobou mnohé už při prvním pohledu prozradil. (Dodám jen, že to není pravidlem, vídám je jen dle práce, pokud chce anděl svému človíčku něco sdílet.)

Náš anděl strážný s námi byl po všechny inkarnace a zná celou historii naší duše. Je naší součástí. Je to náš vnitřní učitel, onen "tichý hlásek v nás". Kdysi jsem si myslela, že jsme si s ním domluvili aby nás vedl a ochraňoval, že proto při nás stále stojí, dnes to vidím trochu jinak.  ON JE NAŠÍ SOUČÁSTÍ! Ano není to oddělená bytost, je to naše součást stejně jako například naše duše. I naše duše občas z našeho těla odcestuje jinam, ale o tom až jindy. Máme vícero takových součástí a vícero takových andělů, kteří nepatří do žádné andělské říše, ale jsou naší součástí, někteří jiní andělé nemohou opustit, tak jako anděl strážný, naše tělo, a tak se nám nemohou takto jednoduše projevit, ale o nich také třeba jindy. 

Ještě bych ráda zmínila jeden starý příběh, je to asi 13 let, co jsem měla v Karlových Varech ezoterický obchod. Tehdy do obchodu přišla paní a vedle ní byl, velice smutný, shrbený anděl. Vážně to byl velice smutný pohled. Když jsem se anděla ptala co se děje, řekl mi, že to s paní vzdal. Že ho nechce slyšet, nechce mu naslouchat. Když jsem se podívala na paní, přišla do obchůdku, protože tam bylo pro ji hodně zajímavých věciček, ale snažila se držet "reality". Asi je mnoho takových smutných andělů strážných, já doufám, že už žádného ve svém životě neuvidím, protože ten smutek se nedá vypovědět a navždy ve mně zůstane tento výlev zapsán.

Jak rozeznáme našeho anděla strážného? Jak s ním můžeme komunikovat

Nejprve je nutné přiznat mu existenci, a to nikoli jenom jako možnost, ale jako skutečnost, ačkoli rádi tuto realitu nazýváme psychickým jevem, případně duchem stvořeným Bohem. A zde je můj pohled i ten, že Bůh je v nás, ne nikde  mimo. Chcete-li, tak božská jiskra je ve všem živém, tedy i v nás samých. A přijmeme-li, že jsme tvůrci, pak vše dává jiný rozměr.

 Občas za mnou přijdou lidé a chtějí znát jméno svého anděla strážného. Na jméně, názvu zase tolik nezáleží, ale chápu, že jsme zvyklí dávat všemu jméno a tím se k tomu více přiblížit a tak existuje mnoho metod, jak se dostat ke jménu svého anděla strážného. Když už se ke jménu svého anděla a nebo svých duchovních dostanete, prosím, ponechte si ho pro sebe, neměli by jste ho nikdy s nikým sdílet. 

Anděly a to i vašeho anděla strážného, jednodušeji spatříte svým vnitřním zrakem

Jelikož mnoho lidí nejsou schopní vidět anděly svýma fyzickýma očima, daleko jednodušeji je mohou spatřit zrakem vnitřním, často nazývaným "čakra třetího oka". Je to zrak vašeho vědomí. Při pozorování andělů je právě klíčové uvolnění, příliš se nesnažit, a být otevřený k čemukoli, co přijde.

Pomůže vám například meditace. Pokud jste v této oblasti nováčky, můžete vyzkoušet řízenou meditaci, nebo se připojit ke skupinové meditaci v blízkosti vašeho místa bydliště, kde si vybudujete trpělivost a sebedůvěru k meditování o samotě.

Takže jen na závěr shrnu, co jsem to hlavně chtěla sdělit. 

Váš ANDĚL STRÁŽNÝ je ve skutečnosti kousek vás samých. Je to jeden kousek, který tvoří vás jako člověka. Je zde pro vás, nebojte se ho žádat o pomoc, ochranu, žádejte a čím více budete ve svém životě vnímat jeho náruč, tím hlubší bude vaše propojení a tím více budete poznávat sami sebe, svého anděla strážného. Čím větší spolupráci a důvěru navážete, tím více vám bude moci býti zvědomován.

Vaše EvaS vám všem přeje kouzelné prožitky v náručí vašeho anděla strážného. 

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky