Jak můžeme vzít sílu těm co nám vládnou?

25.03.2021

Mnozí si dneska dávají otázku, jak se mají bránit. Jak mají žít. Koho mají volit. Komu mají věřit. Jak a nebo kdy se stane změna. 
No a já  to vezmu trošku ze široka. Řeknu jednoduchou pravdu, jak snadno se dá změnit vše co se zde děje, je jen zapotřebí, aby to pochopila část lidstva. Pochopila a začala dle toho žít a jednat. 

Lidstvo se naučilo důvěřovat těm druhým. Ať už to byli různé božstva, andělé, vyšší bytosti... lidstvo svým způsobem dávali své životy do rukou těm, které vzývali. Tak to bylo zavedeno. Ve skutečnosti se díky tomuto postupnému růstu, lidé vzdávali svojí vlastní tvořivé síly. 
I dneska mnoho lidí žádá anděly o pomoc. Přiznám se, také jsem nebyla jiná. Mnoho let mě moji duchovní učili poznávat duchovní bytosti a důvěřovala jsem jim a byla jsem vedená žádat anděly o pomoc. Jenomže to se vše v roce 2018 u mě začalo měnit. V roce 2019 už jsem to začala postupně předávat na svých akcích lidem, kteří mě obklopovali. Přišla změna. 

Ta změna byla postupná. Prostě nejdříve jsem byla naučená věřit mému vedení, které pocházelo od vyšších bytostí. Vedli mě a fungovalo to. Pak ale jakoby ze dne na den přišla změna. Najednou na každou mou žádost odpovídali otázkami. Dříve konali teď jen odpovídali otázkami a nebo řekli, udělej si to sama. Pokud jste to nezažili, nemůžete pochopit co to pro mě znamenalo. Já se naučila doslova nepoužívat můj mozek, a jednat na základě mé intuice, mého vedení. A najednou to vše zmizelo, sesypalo se to jako hromádka karet a nic nefungovalo. Vše bylo jinak. Dříve jsem se nechala vést, vždyť oni věděli co je pro mě dobré. A pak najednou se ptali, co ty chceš... tak to udělej. 

Řekli mi, že lidstvo neumí zacházet se svou svobodnou vůlí. Stále věří více venku než sami sobě. Řekli mi, že přichází čas, kdy se lidstvo bude učit pravé víře, víře v sobě samé a bude se učit poznávat a  používat svou svobodnou vůli. DNES JE TEN ČAS UČENÍ LIDSTVA. Dnes se v tom čase změny nacházíme. 

Lidi přestaňte žádat o pomoc anděly, vyšší mocnosti, boha ... všechny energie či bytosti, které nejsou vaším Já. 

Dříve se učilo, že žádej o pomoc a bude ti pomoženo, žádej a uč se žádat anděly. Dnes je vše jinak. Dneska mají tyto vyšší energie větší povolení nám pomáhat. Pomáhají nám stále, ale jen pokud jdeme cestou lásky, ale ta nevede z venčí dovnitř, ale z našeho Já ven. Pokud někdo důvěřuje jiným bytostem více než sobě samému, pak nejde láska z vnitřku ven, ale z venku dovnitř a je to jen kabát lásky. 
Lidstvo se má naučit přijmout svou vlastní sílu a tvořit ze svého Já ven. Jen z našich Já může jít ven tvořivá láska. Pokud bych chtěla napsat varování, pak se vyvarujte všech těch, kteří vás v dnešní době  vedou do víry ven. 

A teď to hlavní! Proč tomu tak je!

Každý člověk je tvořený nejen tělem, duší, duchem ale i jinými svými složkami, například andělem strážným, solárním andělem....  nejsou to bytosti z venku, jsou to naše vlastní složky. Blíže o nich v jiném článku v odkazech. Samozřejmě každý člověk má boha v sobě. Zde je veliký rozdíl ve vnímání boha u lidí. Jsou lidé kteří hovoří o Bohu a myslí někoho venku (to je past), ale jsou lidé, kteří stejnými slovy vzývají Boha, ale myslí Boha v sobě samém, a to už je úplně něco jiného. Chcete-li, tak klidně boží jiskru v nás. Přijměte svou individualitu. 


Tím, že člověk věří energiím venku, mimo své Já, tím dává moc nad sebou samým těmto energiím, a hlavně tím nastavuje sebe a celý systém ve kterém funguje, že kdo je výš, než já má nade mnou větší moc. Takže i politici jsou ve hmotě výš než ty člověče, a ty se pak ptáš proč mají takovou moc? Sám jim jí dáváš. 

Když člověk začne důvěřovat sobě samému a svým vlastním Já a přestane posilovat energii venku. Pak začne přenastavovat celý systém, který dneska  na Zemi funguje!!!!!!!

To je ta cesta jak změnit celý ten systém. Změnit sám sebe, přestat dávat důvěru (sílu) ven a začít věřit (dávat sílu) sám sobě, svým vlastním Já.  

Proč stále opakuji své Já? Protože vesmír je moudrý a ví, že mnohý nejsou připraveni na skok, a tak je zde právě ta možnost. Možnost přestat žádat o pomoc anděly, archanděly ....  z venku a nahradit je s uvědoměním, že anděl strážný není nikdo z venčí, není to můj zemřelý ani anděl co mi byl přidělen, ale že je to moje Já, moje vlastní neoddělená složka, a pak člověk může začít komunikovat sám se sebou skrze svého vlastního a jediného anděla strážného, nebo skrze své vyšší Já, nebo skrze svou duši..... Pak jednou až přijde čas se i toto člověče promění, je to jen přerod. Vše je to postavené tak, abyste to vy lidé co nejlehčeji zvládli. Vše má své načasování, svůj čas, směr a posloupnost. Nezapomeňte na svou jedinečnost. 

Chápete to?  Jak jednoduché a geniální to je? Chápete proč se vyrojilo tolik poselství od různých "vyšších" bytostí, proč vás to svádí věřit a dávat víru (sílu) tomu co vás "převyšuje", tomu, co ví víc než vy? 

Vezměte svou sílu zpátky, seberte se a staňte se vlastními stvořiteli, seberte se a přestaňte být loutkami.
Až tuto změnu vytvoříte v jemných energií, sami v sobě, pak se změní i vaše realita ve hmotě. Pak vaši politici, vlády ani jiné mocnosti na Zemi nebudou moci využívat vaší síly. Protože ta bude ve vás, zaměřená na vaše Já. Pak se stane ta změna, na kterou čekáte. 

Dokud budete hledat pomoc venku, budou vaše vlády mít nad vámi moc. A vše začíná v uvědomění a v jemných energií. 

Tak snad jsem to vysvětlila. Dnes jsem o tom hovořila na své meditační skype akci. A to mě přesvědčilo, že je zapotřebí to naspat i sem, pro všechny, kdo se zajímají, je zde možnost sdílení a šíření. Ať se to dozví co nejvíce lidí. 

Mnozí už to vědí, ale nechápou. Třeba už teď dojde jak své vlastní puzlíky složit, poupravit. Třeba dojde ten aha efekt. 

Přeji vám všem požehnané dny v náruči svých Já. Vaše EvaS

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky