Co ve skutečnosti jíš, čím se stravuješ?

19.08.2023

Čím dál více lidí řeší jak nezdravé je dnes vše kolem nás. Nepopírám že tomu tak je, sama to roky řeším a prošla jsem si mnoha změnami svých postojů abych došla do bodu ve kterém jsem dneska a se kterým se chci s vámi podělit. Už jsem to dříve nějak a někde sdílela, dnes mám pocit, že přišel čas to zopakovat a třeba to napsat nějak jinak. Dalo by se to shrnout do pár vět, ale kdo by si zapamatoval krátký slogan? Paradoxně je dneska většina lidí schopná číst kratší články (je to naučený právě díky online psaní) a sloganů se přečte tolik, že si člověk nestačí zapsat do své vědomé paměti, co tam vlastně bylo za sdělení. Tak zpátky k tématu, teď už asi mám vaší plnou pozornost :-D 

Každý živý tvor se stravuje tím , co ve skutečnosti vnímá jako pravdu. Takže čím více víme, že je naše strava otrávená, tím více to má na nás takovýto vliv. Když jím kuře o kterým vím že mi ubližuje, bude mi ubližovat. Moje vědomí je ve skutečnosti to, co tu stravu před požitím připravuje a to dle přesných mých vlastních nastavení. CO  S TÍM? 
Určitě je vhodné zajímat se, nevědomost neomlouvá a chce-li člověk duchovně růst, popírání vážně není cesta. Všechno, jak člověk tak strava je plná vody. Mnozí z vás už ví, že voda se dá krásně naprogramovat. Takže jak človíčku programuješ své jídlo? Jdeš tou cestou, kdy vyhledáváš alternativu zdravého stravování?  Bravo, pak vědomě víš, že jíš zdravě. Máš ve skutečnosti černé svědomí, protože víš, že "nemáš čas řešit zdravé stravování....", že jdeš tou cestou kde se prostě nevyhneš stravě, která ti prý nesvědčí, ba naopak ubližuje? Je mnoho metod jak to zvrátit. Vše je o VÍŘE. Čemu věříš, to se děje. 

Je mnoho metod jak očistit své jídlo a to úplně od všeho, stačí si nějakou metodu vybrat a plně jí důvěřovat. Prostě naprogramovat své jídlo se svým vědomím tak aby vše bylo v souladu a vibrací lásky.  A teď nějaký příklad. 

Jak píšu ve článku který s tímto tématem souvisí: OSOBNÍ OČISTA TĚLA I DUŠE, tak jsem došla do bodu, kdy jsem si doma připravovala kuře. Když jsem ho měla v ruce, obrátil se mi žaludek naruby a mě se udělalo z těch energií, které to kuře vyzařovalo doslova špatně. V článku již nepopisuji co jsem zjistila a dělala před tím, než jsem se díky tomuto zážitku stala na 12 let vegetariánkou. (dneska vegetariánka nejsem). Nebylo to součástí tématu článku, je to ale právě nejlepší příklad do tématu v tomto článku.  Jedna z metod která mě napadla při přemýšlení co s tím je ta, že jsem si vzpomněla na rituály které používali naši předci před tím, než se pustili do jídla. Jednoduše se pomodlili nad jídlem a nebo indiáni poděkovali za jídlo. Nejsem ani Indidán ani nechodím do kostelů se modlit, přesto jsem v rukách to syrové kuře očistila jednoduchými slovy a vibrací které jsem při tom s vírou vysílala, viděla i cítila jsem jak to funguje. Funguje to jak při přípravě jídla, tak před požitím. Mám to osobně vyzkoušené. Ale jsem líná dodržovat nějaké rituály a moje cesta tenkrát byla jít jinou cestou, přesto to poznání je základem mého života. CO VYZAŘUJEŠ, TO DOSTÁVÁŠ. A to i v jídle, takže s jakým svým nastavením človíčku to jídlo jíš? 

Jo a asi je také dobré říci další související příklad. Ono to, čím si procházíme, co řešíme nás ovlivňuje víc než si kolikráte chceme připustit. Já mám mimo jiné z té doby certifikát výživová poradkyně a to i dle čínských praktik, nikdy jsem ho veřejně nevyužila, ale osobně jsem se dozvěděla mnoho. Ne naučila, ale dozvěděla. V té době jsem se plně zabývala tématem stravování. Jako velká podnikatelka jsem často chodila do restaurací a tak jsem došla do bodu, že když mi donesly jídlo na stůl, poznala jsem jaký kuchař jídlo připravovala a hlavně jakou měl náladu a jaké myšlenky vysílal. Bylo to dost oprus, ale hodně mě to dalo poznání o všem. VŠE SE VŠÍM SOUVISÍ.

Tímto pohledem nechci vyvolat dojem, že nezáleží jak se stravujeme a co jíme. Strava je velice důležitá, ale chci vás všechny upozornit na fakt, že když začnete zjišťovat jak nezdravé jídlo si kupujete... že je zde možné to vše upravit tak, aby nám to prospívalo a neubližovalo. 
I zde dám příklad. Když budete do svého auta tankovat dobré palivo, vydrží vám déle než sousedovy, který se bude snažit ušetřit a bude volit alternativy levnější? Když budete ve svém autě jezdit bez pravidelného servisu, bude vám sloužit stejně dobře jako sousedovi, co bude pravidelně servisovat a dbát o své auto?    

No asi jste pochopili co jsem chtěla sdílet a jako další puzlík do vašich osobních skládanek by to mohlo být dostačující. Nepropadejte strachům, panice a to ani těm popíraným, vše berte s nadhledem, protože vesmír je moudrý a dualita je krásná učitelka. 

Vaše EvaS

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky