Skrytá manipulace dnešní doby

01.02.2023

Dnes se lidé ve velikém otvírají duchovnímu světu. Pracují na svém osobním růstu a tím pádem krok za krokem se stávají viditelnější tomu světu za oponou. Lidé si neuvědomují, že když na sobě pracují, když zjemňují své energie, tak tím způsobují, že je ten jemnohmotný svět více vnímá. Je to akce reakce, Je to tak že člověk chce více vnímat to jemné a tím pádem to jemné vidí i jeho. Když to vezmu z pohledu manipulace, je veliký rozdíl podléhat manipulaci z venčí, nám známou, třeba jako jsou média a podobně a těm z jemnohmotného světa. 

Jeden příklad z toho jemnohmotného světa bych tu pro vás měla. Zkopírovala jsem ho ze svého starého blogu, kde jsem ho napsala začátkem roku 2015. 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Název článku byl : Takže co já vím o AKÁŠICKÉ KRONICE

Jednou mi andělé sdělili, že je načase zase něco poznat a přišla mi do ruky reklama na jednu paní, co čte z Akášické kroniky neboli jak se často uvádí, čtení v knize života, ve které jsou uchovány záznamy Naší duše.

Objednala jsem se do Prahy k jedné takové příjemné paní. Přijela jsem tam s pár otázkami, byla jsem tam cca 3 hodiny. Probíhalo to tak, že já jsem dala otázku a ona mi řekla vše, co jí někdo diktoval. Zaplatila jsem za její čtení, které bylo zajímavé a jela jsem domu.

Doma jsem šla spát a ráno jsem zjistila, že je někdo u mé postele. JEŠTĚ NA VYSVĚTLENOU MUSÍM NĚCO DODAT A TO, že moji andělé a duchovní rádci při komunikaci se mnou používají vždycky všechny moje smysly. Když jsem se jednou zeptala, proč se mnou komunikují tak složitě, proč mi prostě všechno neřeknou a já to pak řeknu dál, odpověděli mi, PROTOŽE BY SES NETRÉNOVALA A SNADNO BY SI PODLEHLA KLAMU,..... Ale zpět.

Ráno jsem se tedy zeptala, jestli je to můj průvodce, kdo se mnou komunikuje a odpověď byla ano, ale já zjistila, že sice slyším a to mnohem jasněji než dříve, ale nevidím, kdo ke mě mluví. Měla jsem nějakou energetickou pásku přes oči. Chtěla jsem jí sundat, ale oni mi vysvětlovali, že už nemusím vidět, chtěla jsem je cítit, ale ani to mi moc nešlo. Cítila jsem, že mi city podsouvají, že nejsou moje ..... podrobnosti vynechám ..... každopádně mě přesvědčovali, že teď jsou oni, ti kdo se mnou budou pracovat. Protože tím jak jsem si nechala číst z kroniky, jsem jim na té NEVĚDOMÉ ÚROVNI DALA SOUHLAS.

A JÁ VĚDĚLA, ŽE JSEM V PRŮSERU, PROTOŽE KDYBYCH SOUHLASILA, VŠECHNY MOJE KLIENTKY BY DOPADLY STEJNĚ. Nevědomky by dali souhlas, že s nimi budou pracovat.... to je taková nevědomá síť...

CCA 3 MĚSÍCE JSEM S NIMI doslova BOJOVALA, než jsem vyhrála a zpátky jsem se dostala k andělské pomoci. 


Pro mne to byla zkouška a zároveň další lekce, protože od té doby jsem s těmito mimozemšťany měla skrze klientelu co do činění už několikrát. Snad to vezmete jako varování.

Já ještě dodám, že s temnými bytostmi je práce lehká, mají pravidla, která na ně platí, kdežto s mimozemšťany je to opravdu hodně složité. Jak se k Vám jednou dostanou, je to hodně těžké, ale ne nemožné se od nich dostat. A bohužel mají hodně silné argumenty, proč s nimi mnoho čarodějek pracuje. Práce s nimi je jednoduchá, ale jediné co za tuto spolupráci chtějí je, že Vám vezmou svobodnou vůli. A tím pádem skrze Vás dostanou každého, koho jim přivedete. Jestli chtějí něco více nevím, po mě chtěli pouze abych jim odevzdala svou svobodnou vůli (vlastně jsem jí odevzdala na té nevědomé úrovni, když jsem přijala čtení z akáši a musela jsem si jí vybojovat zpět )..... jako otrok bych si připadala. Ale co by následovalo dál, fakt nevím a ani vědět nechci.

Napsáno roku  2015 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bylo to tenkrát poprvé, kdy jsem měla ve vlastním životě takovýto zážitek. Ale ne naposledy.  Naposledy a podruhé to bylo jiné. Nevím kdy se to stalo, jen vím, že jsem měla životní těžké období a pořád jsem nechápala proč. Něco bylo špatně, ale já nevěděla co. Až jednou mi bylo řečeno, že jsem neuposlechla, neudělala jsem co jsem měla a tak mi prý moji duchovní chtěli ukázat, abych se vrátila na cestu, Já osobně jsem to cítila jako trest. 
Sedla jsem si a začala jsem do hloubky přemýšlet. Moji duchovní pochází z bezpodmínečné lásky, ti netrestají ...... !!!!   Kdo mě to trestá? ..... a tak dále....   A tehdy mi to došlo. Nevím kdy ani jak se to stalo, ale stalo se to. A já musela udělat všechno, abych se odpojila a vrátila tam kam patřím, do bezpodmínečné lásky.

Je důležité, jak už jsem mockrát psala a sdílela i na svých akcí. Je důležité vědět kdo při nás stojí. Nikdy nejsme na duchovní úrovni samy, ale je velice lehké, a dnes lehčí než kdy jindy, sejít z cesty. 

Bezpodmínečná láska je tu pouze pokud s ní chcete pracovat, ale dáte-li a to třeba i nevědomky prostor manipulativním energiím, bytosti z bezpodmínečné lásky respektují vaší svobodnou volbu a ustoupí
Vždy jste to jen vy sami, kdo rozhoduje o svým životě. Bohužel je zde ale skrytá manipulace a ta má čím dál věší sílu. 
Je opravdu velice důležité vědět o ní a být v pozoru !!! 

Jak už jsem psala. MANIPULACE, momentálně nejdůležitější učivo pro lidstvo. Každý jí zná, každý na ní nějak reaguje, nějak s ní pracuje nebo nedej bože se jí nějak brání. Proč je více viditelná všudepřítomná manipulace?Já občas čtu, že kvůli jejímu konci. S tím nesouhlasím. Já vnímám, že je to kvůli tomu, aby si jí lidé uvědomili, že existuje a hlavně se o ní a svých reakcí něco více dozvěděli, aby přestali ignorovat a být slepý.

Manipulace nezmizí nikdy na této planetě, ale to co přichází , tak k tomu bodu musíme změnit své postoje a pohledy na manipulaci. Naučit se jí uchopit jinak než jenom povrchově !!!!

Vy víte, že energie stoupají, zrychlují se. A tak jako vše na tomto světě, i toto má dvě strany. Proto buďte více obezřetní, protože pokud už jste podlehli manipulaci, pak ani vaše intuice není čistá, pak je zde váš mozek aby rozpoznal jak na tom jste!!! 

Pokud podlehnete manipulaci, intuice je první která vás vede na zcestí. Ony přesně vědí jak jste nastavení a jak si vás co nejdéle vést na provázku dle svých potřeb. 

Vaše EvaS vám všem přeje požehnané dny v lásce a souznění.

www.evas2.cz

https://www.evas2.cz/
© 2020 - 2021 EvaS2 blog, Eva Strmisková / Všechna práva vyhrazena.
www.evas23.webnode.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky